Om | Formitable

Om Formitable

Mission

Formitables mission er at forbinde restauranter med den moderne kunde, som er bedre oplyst og bliver mere kritisk i takt med at markedet vokser. Derfor sætter Formitable gæsten i centrum og opbygger produkter, hvormed restauranter kan adskille sig fra deres konkurrenter.

Hjertet hos Formitable er et automatiseret redskab til planlægning, hvor gæster døgnet rundt kan reservere et bord. For fortsat at kunne leve op til gæsternes voksende forventninger, optimerer Formitable restaurantens egen markedsføringskanal: hjemmeside, nyhedsbrev og sociale medier. Via sin egen kanal fastholder gæsten en direkte relation til restauranten. Derudover tilbyder Formitable et integreret marketingsnetværk med udvalgte partnere som fx Airbnb, hvilket er med til at sikre, at der hele tiden er nye gæster, der opdager restauranten. For restauratører bliver markedsføring via eksterne partnere gjort lettere, da Formitable håndterer den tekniske kobling, fakturering og målbarhed inden for en avanceret e-commerce-omgivelse.

Restauranter som Ron Gastrobar, De Pizzabakkers og Vuurtoreneiland benytter sig af Formitable.

Grundlæggelse.

Formitables grundlæggere kommer alle fra restaurationsbranchen. Raymond Wilders (34), Cyril Mestrom (36) og Milan van de Goor (27) har siden 2010 alle drevet virksomhed på kombinationen af teknologi og restauration. Sidste i 2016 solgte de Pocketmenu for helt at kunne hellige sig Formitable. De introducerede et nyt reservationssystem og muligheden for at skille sig ud med billetter. Med billetter kan restauratører organisere deres egne begivenheder og kampagner, tilbyde gruppepakker og undgå udeblivelse.

De Telegraaf, NRC og FD rapporterede bl.a. om Formitables introduktionen af billetter.

Horecava Innovation Award 2018

Formitable vandt Horecava Innovation Award 2018 i kategorien Digital, apps & social media. I dommernes rapport stod der: "Dommerpanelet er faldet for denne let anvendelig software. En god løsning, der reducerer antallet af udeblivelser i restauranter, ved at bede reserverende gæster om forudbetaling. Desuden et intelligent redskab til indtjeningsstyring og marketing, som kan hjælpe med at booste omsætningen i roligere perioder."

Klar til start?

Vi byder alle typer restauranter velkommen fra lokale favoritter til restauranter med Michelin-stjerner og internationale restaurantgrupper. Med dokumentationen i vores Help Center og hjælp fra vores supportteam kan du komme i gang på ingen tid.

Prøv Formitable

Det er gratis at prøve Formitable, let at indstille og det integrerer med en lang sække POS-systemer, hospitality-tools og marketingspartnere.

check_circle Prøv det gratis
accessibility_new Kan opsiges hver måned
import_contacts Det er nemt at skifte